Если нас нигде не обманули, то да
Серия двигателя это слишком серьёзно, чтобы просто так менять что-то, а тем более впрыск топлива.
Вот такой у нас двигатель и должен быть:
K24W2(Earth Dreams)
Found in:
2013 Honda Accord
Compression: 11.1:1
Power: 185 HP @ 6400 rpm
Torque: 181 lbft @ 3900 rpm
Redline: 6,900 rpm
Fuel Cut: 7,200 rpm (Auto/CVT- 7,500 for manual)
Head Type: DOHC VTEC
VTC Type: i-VTEC
Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
Power: 188 PS (138 kW; 185 hp) @ 6700 rpm
Torque: 245 N·m (181 lb·ft) @ 3900 rpm (181 lbft @ 3900 rpm U.S.)
Bore: 87 mm
Stroke: 99.1 mm
Compression: 11.1:1
Redline: 6,900rpm
Fuel cut off 7,200rpm (Auto/CVT)
Fuel Type: Direct Side Port Fuel Injection/ DEFI ULVe-2
Ignition type: ECU Advanced/Controlled - Coil on Plug
Automatic 7,000 rpm
Manual 7,500 rpm (7,500 rpm U.S.)
Note: The Honda K24W2 is based on the K24Y and K24Z engines.
Adding: Direct Port Injection, Less Friction, Less Weight, Higher Compression, Revised VTEC and i-VTEC along with all new integrated exhaust manifolds. The 2013 Honda Accord Sport gets 190 hp/185 lb-ft thanks to a slight ECU tune and larger exhaust piping and higher flow Cat. Also, the K24W series are mounted differently from the previous K series engines. They are mounted like traditional Honda engines, with the integrated exhaust manifold in the front and intake manifold in the back.
Единственное что к нам на экспорт не идут машины с CVT. Но оно наверное и к лучшему) Подтверждаю на своём аккорде Redline в 6900. Для двигателей разных серий этот параметр разнится.